JOBBA BÖR MAN , ANNARS DÖR MAN

Är på jobbet och känner mig jäkligt illa till mods... ja vet inte vad jag har att vänta mig varje gång jag kommer hem... vet ju inte alls vad Jack har hittat på från gång till gång, igår när jag kom hem hade han lärt sig öppna dörren in till hundgården med handtaget!!! Då slipper han ju tom hoppa över för att komma ut, men d är inte bättre det för då hade jag plötsligt 2 hundar som var lösa, som tur var hade ja stängt den yttre dörren så dom kom inte ut helt, men istället hade arras röjt i hela rummet där,, har massor av flyttkartonger där som han hade bitit sönder med hela dess innehåll, bla alla julsaker.... Känns hopplöst!! Vad ska jag göra??!!

När jag fick min lönespec förstod jag varför allt går på lunch!! Jag måste verkligen göra en förändring på nåt vis, men hur ska den förändringen se ut????? Jobba bör man...annars dör man, men man bör jobba lagom, måste finnas tid över annars är det ju ändå ingen ide att jobba för då har man inget liv kvar???!!
Jag måste hitta en bra balansgång  mellan jobb, lön, tider, fritider osv.

Det HAR gått förr så det SKA gå nu!! ENSAM ÄR STARK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0