Jag kan säga att det är inte nådigt att gö...

bild001 (MMS)

Jag kan säga att det är inte nådigt att göra bilaffärer med cowboy-sara samma dag som jag ska ta bort min vän! Förutom att jag skulle ta bort jack så var dom försenade så pass mycket att jag fick skjuta på veterinärstiden 1 timma! Och d första turkarna gör är att pruta ner bilen till 17 tusen.. Det skulle dom inte gjort. Jag vart förbannad på dom och skrek: antingen köper ni biljäveln för 20 tusen kr annars kan ni dra åt helvete nu! Och bestäm er nu annars drar jag nu!... Det visade sig att det var effektivt. Dom plockade fort fram 20 lappar , dom såg lite paffa ut.. Affären var över på 2 min och dom fick inte ens provköra. :-)


Kommentarer
Postat av: Angela

Ha ha bra jobbat. :)

Stor kram

2011-11-20 @ 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0