Jacks godisboll låg ensam kvar ute i det v...

bild000 (MMS)

Jacks godisboll låg ensam kvar ute i det vissnande gräset. Jag tog in den. Det är inte förens idag jag förstår hur det är att vara ensam på riktigt. Under dom åren jack funnits hos mig, var jag aldrig ensam. Från den dagen i slutet på sommaren då jag bodde i smara med lulle och leffeponk, då jag hämtade hem en mörk lurvig liten krabat, som gömde sig mellan mina ben när han fick hälsa på sin nya hundkompis första gången, sen den dagen ända till nu har jack kommit och blivit min enda kärleksfulla och trogna vän. Och även fast våra liv varit jobbiga ibland så har jack och jag alltid haft varandra. Ingen annan varelse kan ersätta min jack. Älskar dig min fina jackeponk. R. I. P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0