Hej... Har precis varit ute på en tur med ...

Hej... Har precis varit ute på en tur med shakira och arraz. D gick bra, men ja frös så om fötterna, bootsen var blöta och kalla efter att jag champonerat och tvättat shakiras svans. Men svansen vart välldans vit och vacker. Jag är välldigt bekymrad över arraz han fortsätter matvägra, trots att jag blandar i både korvar och leverpastej. :-( och imorgon börjar jag jobba igen..har 7 pass på raken...är så orolig och ledsen för arraz över att han ska sitta ensam i hundgården. Han har fått vara där kortare stunder, men han sätter sig bara i ena hörnet och gråter. Det ser så otroligt sorgligt ut. :-( önskar allt vore annorlunda....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0