Hej bloggen. Ligger i sängen å dricker te,...

Hej bloggen. Ligger i sängen å dricker te, har precis tagit ett bad. Var så frusen, d e nollan ute nu och dimman e så låg och tät att den nuddar marken. Undrar när snön kommer.. Ja pratade med han..idag, har varken velat prata me han el nån annan sen jack dog. Fast jag igentligen ville prata me han..? Varför e jag så krånglig jämt för? Ja tycker ju om att prata me han, han gör mig glad, men ändå har ja inte gjort d, även fast ja vet att han om nån skulle kunna trösta mig. Ja förstår mig inte på mig själv. Imorgon ska jag jobba igen.. Stackars folk som träffar mig imon.. Jag är allt annat än glad och trevlig. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0