Det märks verkligen att jag bor på höskull...

Det märks verkligen att jag bor på höskullen. Det finns både hö och ensilage i badrummet, i sängen och innanför bhn..! :-D well, sånt e countrylivet! B-) haha! Idag var jag och han och julpyntade i stugan, men d e så mycket fönster där så ja va tvungen att inhandla mer julstakar, så d blev inte så mycket pyntat idag. Men mysigt hade vi, ja hade med mig kaffe och lussibullar och han eldade i vedspisen. Varmt o mysigt blev d och arraz sprang glatt omkring och undersökte sitt nya hem. Han va glad!! Och han verkade gilla han. :-) så d e bra! På vägen hem handlade jag 3 julstakar och 1 julbock :-) trevlig dag. Och fick allt gjort, ridit och kört arraz 1 mil. Nu ska hästarna nattas! Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0