Pappa ringde

Och vips vart julen ännu mer förstörd. Han har aldrig tyckt jag gör nånting rätt/bra. Han bara trycker ner mig hela tiden. Pga han är jag väktare, jag gjorde han till lags för att han skulle bli nöjd. Men nej, det dög inte , han blev inte nöjd.  Spelar ingen roll vad jag gör.

Fy fan säger ja bara, som om det inte redan var tillräckligt med skit  i mitt liv, jag hade kunnat va utan hans bråk.
Jag fick här om dan 5000 kr av han, vilket e VÄLLDIGT ovanligt, jag ville inte ta emot dom men eftersom ja va tvungen, gjorde jag det,, men dom ska jag ge tillbaka snarast!! Vill inte ha hans pengar. Det var en snäll gest, men då fick han chansen att gapa om mitt liv ännu mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0