Nonsens = tankar ;)

Nu går väll tiden lite väl sakta?? Jag har drygt en timma kvar till ronden sen slutar jag, men såå sakta det går. Har inget viktigt att skriva nu ...bara så ni vet, måste bara hitta på nåt att göra. typ skriva då tex :)

Tror bestämt ja drar förbi systemet idag, är lite sugen på en bira el ett glas vin. Tror att ,iaf om jag får tid över, så ska jag träna lite lassokastning i helgen, var ett tag sen, har varit så  mycket annat att tänka på att ja inte haft ork eller energi till nåt kul.

Ja måste rätta till mitt liv lite känner jag, jag vet inte hur länge sen det var jag gjorde någonting kul, det har bara varit slit och måsten sen jag i princip flyttade till Östergötland!

Det är slitet i längden, jag tror varenda människa behöver komma bort från måsten, slappna av och göra nåt kul nån gång ibland.  Jag kämpar på, men ja känner att allt blir jobbigare för varje dag. Jag skulle behöva en liten paus, behöver bara va en kort sådan, men en paus behöver jag, skulle vilja dra iväg till sthlm över 1 dygn och bara få gå ut på stan och ta en bira här o där och träffa gamla vänner el nåt. Det skulle va skönt att få komma bort en stund iaf..

Men men.. har man gett sig in i leken får man leken tåla ...heter det väll?? Å jag lämnade hus och hem och arbete och vänner och drog 25 mil söderut..... för vad???? DET KAN MAN VERKLIGEN FRÅGA SIG.... men men.. SHIT HAPENDS.... eller hur va????

Sara 16.02 fredagen den 2a dec


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0