Min Nicke Udén

Igår efm hörde plötsligt min avlägsna men MYCKET goda vän, Nicke av sig!

Min bästaste Nicke, vi var såå tajta!! För ca 8-10 år sen umgicks vi i stort sett VARJE dag!

Vi gjorde ALLT tillsammans, vi red, söp, dansade, åkte på countryfestivaler,

drog till Åland å missade båten hem då vi satt och drack bira på en klippa

utanför hamnen på Åland ...till min dåvarande pojkväns frustation.. haha!

Nicke var till och med fodervärd på min häst Helene! Jag lärde Nicke rida.

Ja..vi gjorde ALLT tillsammans! :D Nu är det drygt 2 år sen vi sågs sist och

d va bara över en snabb fika hos mig i Knivsta. Men nu har vi bestämt att vi ska ses igen,

vi ska ha en sån där "Sara & Nicke" kväll så som bara vi 2 kan ha det , med bira

countrymusik , Ulf Lundell och dans i vardagsrummet!! D  e vi bäst på!!

Jag ser verkligen fram emot det!!

För övrigt, igår var jag ute med släden och Arrizebarrhanen, som vanligt livsfarligt men SKETKUL!!

Dock för lite snö än..så det tog tvärstopp mellan varven,, hahaha! men vi körde iaf inte i duket!!

Nu SNÖAR det igen! Så det blir kanske en tur ikväll igen! Yippiiiee! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0