Krokar från Norr till Söder

Sitter och lägger ut lite krokar runt om i Sverige, från Sandviken i Norr till Svalöv i Söder och allt där emellan. Bra att ha fb som hjälp, där kan man genom vänner komma lite varstans.
Får se om det blir något napp. Nu har jag 2.45 minuter kvar att jobba, sen ska jag sladda hem i skitvädret. Är såå less på att köra den här vägen fram och tillbaka, inte kul att köra på glashala vägar i 6 mil.
Att det snart är jul, har jag redan försökt förtränga. Jag älskar Julen i vanliga fall, men då allt är på väg åt fel håll och när jag måste sitta ensam hemma utan tv, vänner eller mina saker så känns det allt annat än kul och TREVLIGT Jag vill inte fira en jul själv i ett halvtomt hus längst ute i skogen. :(
hoppas julen går snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0