Gårdagen

Igår morse fick jag börja röja upp på gården efter DAGMAR, den jäveln  :) Tråden i hagen hade lyfts bort från sina krokar och låg på marken. Hundgården hade pajat, så den plockade jag ner helt, mammas bil var inlindad i någons pressening m.m.

Efter det gjorde jag det dagliga arbetet i stallet sen tog jag med Arraz på cyckeltur för att kolla om vägen var framkomlig, å det var den ju inte, SJÄLVKLART, ett träd hade blåst ned och tagit med sig elledningen på vägen.

Sen så red jag Shakira på banan, gick bra, hon kändes dock en aning stel, men hon var possitivt lagd igår iaf :) Jag provade att rida med western martingall, men ja tycker den e konstig att rida med, så till sist tog jag av den och red utan den.

Nu är jag på jobbet igen, känns skööönt! trevlig forts alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0