Det snöar. Jag går fortfarande i pyamas fa...

Det snöar. Jag går fortfarande i pyamas fast har dragit på mig ett par till byxor ovanpå och en tröja. Den här dagen kunde man lika gärna hoppat över då jag inte gjort något vettigt. Har känt mig orolig, frustrerad och haft enorm hemlängtan. Saknar knivsta, jobbet på dustin ab och saknar sthlm och familjen. Jag är trött på att vara ensam. Trött på skogen här, trött på att va orolig för om jag har jobb el inte nästa månad. Trött på att kämpa i motvind. Det enda vettiga ja gjort idag är att ha ridit och gått på en långpromenad med arraz. Sen har ja bara frysit och läst elsas mode resterande tid. :-( skit dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0